Geen producten (0)

Agemene Voorwaarden

 

ALGEMENE VOORWAARDEN - BROZU.NL

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle verkopen/transacties die door Brozu.nl in opdracht van haar klant worden gedaan/uitgevoerd.
2. Brozu.nl behoudt zich het recht voor om de inhoud van de website en de algemene voorwaarden te wijzigen zonder de klant hierover persoonlijk in te lichten. De klant kan geen aanspraak maken op een vergoeding door veranderingen die plaatsvinden op de website en in de algemene voorwaarden.

Artikel 1 - Definities

Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbied.
Consument: de natuurlijke persoon die een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer.
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Brozu Hondenvoeding & benodigdheden

Vestigingsadres:

Hazenpad 8
8384 EZ Wilhelminaoord
Telefoonnummer: 0642407687
E-mailadres: info@brozu.nl
Kvk-nummer: 69520593 
BTW-nummer: NL001185381B92 

Artikel 3 - Algemeen

Door uw bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden van Brozu.nl akkoord gaat. Brozu.nl behoudt zich het recht de leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden te wijzigen. Voor een afgesloten koopovereenkomst gelden de voorwaarden zoals deze golden op de dag van de op de factuur vermelde datum.

Artikel 4 - Gegarandeerde prijs

Brozu.nl garandeert dat de prijs vermeld bij het artikel op de dag van bestelling en vermeld op de aankoopnota niet wordt verhoogd. Voor gevolgen van foutieve prijzen veroorzaakt door de server of door hackers, computervirussen en dergelijke kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden. Alle prijzen zijn in euro´s en inclusief  BTW.

 

Artikel 5 - Verzendkosten

Verzenkosten worden aagegeven tijdens het bestelproces.

(Op de Waddeneilanden word door ons niet geleverd). 

Artikel 6 - Betaling

Betaling kan geschieden op (een van) de wijze(n) zoals aangegeven tijdens het bestelproces. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt de klant direct een bevestiging per e-mail. Betalingen binnen Nederland en België kunnen geschieden door:

1. iDEAL (Nederland)

iDEAL is een veilige vorm van internet bankieren waarbij de klant tijdens de bestelling naar de internet bankiersite van zijn bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van de bank kan de klant de betaling van zijn bestelling veilig afhandelen. Nadat de klant een bevestiging van zijn bank heeft ontvangt de klant automatisch een bestelbevestiging. Voor betalingen met iDEAL worden géén extra kosten berekend. Is alleen mogelijk voor levering in Nederland.

2. Vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling maakt de klant direct na het bestellen het totaalbedrag van de bestelling over. Een bestelling wordt tien dagen voor de klant gereserveerd. Nadat de betaling door petfood.nl is ontvangen, wordt de bestelling per omgaande, of op de aangegeven datum automatisch naar de klant verstuurd. Bij de overschrijving moet altijd het bestelnummer worden vermeld. Hierdoor kan de betaling door Brozu.nl snel en makkelijk aan het klantnummer worden gekoppeld. Overschrijvingen kunnen 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen houd hier rekening mee.

 

Artikel 7 - Levering

Brozu.nl heeft alle op de site aangeboden artikelen meestal op voorraad en streeft daarom naar een levertijd van 3 werkdagen.Bestelt u voor. Brozu zal u direct in kennis stellen als een product niet voorradig is.

De levertijd kan niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.

Vul uw adresgegevens correct in. Wanneer de adresgegevens niet kloppen en er om deze reden niet bezorgd kan worden, is Brozu.nl niet aansprakelijk.

Wanneer u de bestelling niet meer wilt ontvangen wordt uw bestelling gecrediteerd met inhouding van de retourkosten. Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvangen wordt deze na betaling van de extra gemaakte verzendkosten opnieuw aan een door u opgegeven adres toegezonden. De afleveringstijden van de producten vinden plaats op werkdagen van 7:30 tot 19:00 uur.

 

Artikel 8 - Verzending

Wij doen er alles aan om een onbeschadigd product te leveren. Brozu.nl raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken dezelfde dag nog telefonisch bij ons te melden en ook een e-mail sturen naar: info@brozu.nl. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen, bepaalt brozu.nl de wijze van verzending. In geval brozu.nl de wijze van verzending heeft gekozen, reizen de zaken voor risico van brozu.nl. De verzender draagt het risico van de zaken van het ogenblik af waarop de zaken aan het opgegeven adres ter ontvangst worden aangeboden.


Artikel 9 - Retourneren

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonderopgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de verpakking ongebruikt en onbeschadigd word teruggezonden. Waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor rekening van de consument komen. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats binnen 14 dagen.

Producten die op maat zijn gemaakt hebben geen recht van retour.


Artikel 10 - Privacy

Persoonlijke gegevens worden bewaard in het systeem van Brozu.nl Echter zullen uw gegevens niet door derden worden gebruikt. Tevens kunnen wij u op de hoogte houden van aanbiedingen, nieuwe producten en andere informatie. U kunt uzelf aan- en afmelden voor de nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan maximaal 2 maal per maand worden verzonden.


Artikel 11 - Garantievoorwaarden

Brozu.nl garandeert de kwaliteit van de door haar geleverde artikelen. De te dezen genoemde garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van  Brozu.nl, consument of derden wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen in de zaak of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor de zaak niet bestemd is. Gevallen van breuk of beschadigingen worden alleen in behandeling genomen wanneer hiervan telefonisch op de leveringsdag melding word gemaakt. De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, voor kosten van Brozu.nl en worden door onze transporteur kosteloos opgehaald en vervangen.

U dient artikelen die worden teruggezonden te retourneren in de originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan:

Brozu Hondenvoeding & Benodigheden
T.a.v. Retouren
Hazenpad 8
8384 EZ Wilhelminaoord

Artikel 12 - Afbeeldingen

Alle afbeeldingen worden zo goed mogelijk getoond. Toch kan een artikel op details afwijken van de op de website getoonde foto's. Brozu.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verschillen met de foto's en de werkelijkheid.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.